Annie Mat Bak Vardag

Energi

2010-03-02 @ 15:52:44

Vaknade tidigt och hade gott om tid att göra mig iordning, skönt! Hade energi som alltid.. Men all energin försvann ganska snabbt :( önskar jag hade min ambitösa mr.s energi idag.. Men antar att vissa dagar suger mer energi än andra.. Fast dom dagarna har kommit tätare på sistone.. Tur man inte blir bitter ( som många andra blir) Ikväll är det middag hos min älskade pappa! Han ska även få smaka mina hallon muffins som blev super goda! Och när jag kommer hem ska jag lägga en ansiktsmask så man känner sig lite fräschare i denna trista väderlek... Kanske piggare det upp motivationen till en 14 timmars arbetsdag i morgon :) Hoppas ni har mycket energi idag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback