Annie Mat Bak Vardag

21:00

2010-03-16 @ 21:08:15

Middagen hos pappi var intressant ikväll, blev kyckling gryta med banan, mango chutney, äpplen, morötter & curry, jätte gott!! Jag måste verkligen blanda i mer frukt i maten, sååå gott!

Dagen på jobb gick snabbt, kanske för att solen har skinet eller bara för att jag är så glad inombords, tacksam & lycklig! Igentligen ska man inte vilja att dagen alltid går snabbt på jobb... där måste jag definitivt ändra inställning. Det är ändå på jobbet man tillbringar ca 40 timmar i veckan och det utgör ju en rätt stor del av ens vardag... hmm.. det där tåls att tänka på lite extra, men det tar vi stora tag i efter semestern ;)
Innan säng dax blir det spikmattan idag, alla ni som inte prövat spikmatta: DO IT!! Har så många bra effekter (iallafall på mig) man blir så avkopplad, känner sig ordentligt utvilad på morgonen, tillfällig värk försvinner, ingen mer stress, och tror tillochmed att det hjälper lite mot min "ballong mage" som verkar komma allt oftare på kvällarna nu mera, så det blir skärpning och mer användning av den!
Sov gott sötisar!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback