Annie Mat Bak Vardag

Morning sunshines!

2010-07-27 @ 06:25:32

Lördagen slutade oväntat i Trelleborg.. blev utgång med mr. gäng. Söndag morgon blev jag hämtad av Hanning, TACK! som körde mig säkert till vårt bo. En halv slappig dag som avslutades med mina fina girls. God mat och mycket snack. Vi är alla i olika delar av våra liv; den ena har stor familj, den andra väntar sitt första barn, den tredje ska flytta många mil hemifrån, den fjärde.. host host.. harkel harkel.. Jobbade igår och sen blev det grillning och kubb med ett glatt gäng, samma som söndagen fast hela "familjer" och några till, hade super trevligt! Senare myste jag och mr. upp i soffan till "Valentine's day" mysig film, många bra skådisar. I dag vankas jobb, sen är det baske mig 5 dagars ledighet :D lite lyx med mini semester!! Längtar tills i morgon, då är det mor och dotter dag <3 Ha en fin dag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback