Annie Mat Bak Vardag

working weekend

2010-02-13 @ 06:34:15

Uppe med tuppen, härligt tills jag öppnade ytterdörren och insåg att det inte slutat snöa sen igår kväll :( jaja.. vad är en snöig dag jämfört med en regnig... toppen! :) Dagen på jobb kommer bli kul och gå snabbt! Jobb helger är oftast roligare enligt mig. Ikväll kanske det blir utgång.. har inte bestämt mig än, var längesen jag var ute. Och är väldigt sugen på en öl och live musik, så blir det av blir det Fagans.. time will tell. I morgon är det alla hjärtans dag! Tycker det är mysigt att vi har olika dagar som vi firar (saker vi borde fira varje dag igentligen) som i morgon, morsdag, farsdag m.m. Fast igentligen är det rätt sorligt att det ska krävas speciella dagar för att man ska visa sin uppskattning till vissa... här hemma ska det iallafall mysas med god middag och mjukiskläder :) Har hittat en sida som är jätte fin; hellosugar.se åhh vad fina cup cakes!! Jag ska nog ha det som "slappedagshobby" pröva olika cup cakes varianter, sen dela med dom till nära och kära (funkar ju inte riktigt att sitta och kränga en sats själv ;) Ha en underbar lördag! Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

du bloggar ju igen.. har helt missat de...

har läst nu, mysigt!!!



saknar daaj <3

pusss

2010-02-14 @ 19:50:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback