Annie Mat Bak Vardag

Utsövd

2010-02-18 @ 17:11:18

Åhh så skönt att vakna utsövd! Inte ofta jag gör det efter en jobbe natt.. kanske var det för att jag tog en lång dusch när jag kom hem.. eller för att min Mr. är så underbart söt som hade gjort sängen helt mysig till mig :) Tänkte baka ett grovt bröd till helgen, mycket frön och nyttigheter i, det är kul och baka när det blir uppskattat (ja, faktiskt även om det inte blir det :) Ska snart bege mig ut i snön och få lite frisk luft, skönt, fast det hade kunnat vara utan snö/regn väder. När ska det sluta?! Jag suktar efter en minisemester, och ihelgen ska VI försöka skrapa ihop en weekend någonstans. Jag är sugen på Nice, men är inte tillräckligt varmt, lite värme får det ju vara :) någon som varit där under mars/april? Bokus har rea.. kolla in: www.bokus.se ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Laila

kul med rea=)

2010-02-18 @ 17:53:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback