Annie Mat Bak Vardag

Usch..

2010-02-17 @ 10:14:09

En ljuv doft av morotsbullar börjar sprida sig i lägenheten.. men under tiden jag skulle sätta degen och blanda i havregryn var det en mindre rolig upplevelse! Började redan igår när jag skulle ha musli till frukost, Mr. hade köpt en ny påse och och när jag öppnade den var där fullt med "trådar/nät" i den.. precis som att det var från en mal på något vis.. usch.. jag ställde den åt sidan. Och nu var havregrynen som han köpte samma dag lika dan.. har dom fått mal besök på ICA eller?!? Tur nog hade jag en havregryn till som inte var hemsökt! (dock inte köpt på ICA :) Tänk om man hade haft tid att baka varje morgon, UNDERBART! Ska sätta in bild + recept senare.. har ju blivit dålig på det här med bilder, skärpning mrs J. Hoppas ni har en bra start på dagen! Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback