Annie Mat Bak Vardag

Undrar

2010-02-16 @ 14:29:17

Ibland undrar man vad som gör människor lyckliga, vad som får en att må bra.. Står man bredvid en konversation kan det vara lätt att bedömma.. Ytliga männsikor.. Kan det vara en bra känsla att kränka ner på andra? Vad förgyller ens vardag?, andras brister och snesteg? På kvällen hemma, är det en lättnad att veta att man har spottat på någon annan och hållt god min med andra?! En person sa till mig en gång: "Det är inte så här överallt" och det behöver man kanske inte höra, men orden har legat nånstans och "pluppar" upp ibland, jag är väldigt medveten!! Senare i veckan ska jag skriva vad son gör mig lycklig! Dock lååångt ifrån detta utkast!! Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sessy

Vad är det min skatt?

Vem ska vi pryla... min tur att bli orolig

2010-02-16 @ 18:58:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback