Annie Mat Bak Vardag

Trött & förkyld

2010-02-04 @ 05:20:58

Sitter på jobb och väntar på att klockan ska gå.. Bara lite mer än 2 timmar kvar sen ska jag krypa ner under mitt varma täcke...längtar!!! Håller på att få en förkylning och har fullt med "blommor" runt munnen...suck och stön vilket skit! Får väl ta och dricka massa te när jag vaknar och laga nån god middag med MASSOR av vitlök i :) då blir säkert min mu glad..hihi.. Ska nog göra iordning mina naglar också.. Känner sig lite fräschare då :) Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hela du är en blomma sugarbum! ;) Me like!

Kul att du skriver igen förresten. :D

2010-02-06 @ 17:07:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback