Annie Mat Bak Vardag

Tidig morgon

2010-02-09 @ 09:05:59

Styrke/motions passet igår var kul, var längesen jag var på ett "gympa" pass... måste sett ganska roligt ut när jag försökte kombinera ihop benar och armar till gemensam rörelse..haha! Kul iallafall, svettades dock inte så mycket som jag skulle vilja, men det blir att prova ett nytt på torsdag! Efter träningen blev det middag hos min underbara mammi som är på väg till värmen nu. Dom hade beställt thailändsk mat, för min del blev det wokade grönsaker med musslor, bläckfisk och jätteräkor! Riktigt gott och starkt, fick mr. att pröva bläckfisk hihi.. så taskigt jag är, men har man inte prövat vet man inte hur det smakar! Kl. ringde 4.25..puhu..trötter var jag, men efter jag kört till sturup blev det sängen en timme, halvsovandes iallafall. Tisdags middag hos pappi ikväll, hoppas syster kommer också! ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback