Annie Mat Bak Vardag

små saker

2010-02-18 @ 19:53:25

Blev påminnd efter att kikat in på en jätte söt blogg: kakhusets.se senaste inlägg. Vilken otroligt mysig och kärleksfull Mr. jag har. Dom senaste dagarna har han lämnat gulliga saker till mig; antecklingar, bilder på sängen, hans doft.. Ena dagen var det ritat i snön utanför huset A "hjärta" M när jag kom hem, en morgon låg en det lapp i köket "älskar dig", på sängen när jag kom hem i morse låg ett fint foto på oss vid kudden.. tänk vad små saker gör så himla mycket!! Sådana saker kan betyda mycket mer än tex en middag ute. Så tänk på att uppskatta alla små (stora) saker extra mycket, för det är det som gör vardagen till något extra! 


   
KÄRLEK

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

vad mysigt!!!



visst e kakhuset.se en mysig blogg!

vilket romantiskt par, som du och din mr.. hihihi

2010-02-18 @ 21:53:21

Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaaw, så fint av honom! :) ♥

2010-02-19 @ 15:59:54
URL: http://www.kakhusets.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback