Annie Mat Bak Vardag

Möten

2010-02-16 @ 21:27:35

Visst kan möten var FANTASTISKA (visst inte alltid) hade ett nu ikväll :) jag är ju en mamma gris..hihi.. Efter jobb rusade jag upp till mamma, förberedde middag och mr. kom dit och höll koll på den medans jag och bro körde och hämta min underbara mamma, och T. Hon var så brun och fin.. jag vill med ha färg.. men den dagen kommer till mig med ;) vi kramades och åt gott. Kände att hon hade saknat mig lika mycket.. ibland vet man vissa saker utan att behöva nämna dom.. (goda som onda) när man kan ha sådana känslor känner man verkligen personen, finns inte många jag kan det med, men dom som finns är guld värda :) *kärlek* Natt jobb väntar imorgon.. ska bli skönt (konstigt eller inte) men ibland är det det, även om jag är en "tidig morgon människa" så kan det ha sina fördelar ibland. Ska njuta av att sova bredvid Mr. inatt.. sen får jag vänta tills fredag.. Sov gott, och glöm inte att alla är lika mycket värda! ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Skönt med en positiv kväll! ♥

2010-02-16 @ 23:31:26
URL: http://www.kakhusets.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback