Annie Mat Bak Vardag

Mer plats i garderoben!

2010-02-22 @ 18:16:18

Efter lite klydd med att inte kunna få in bilderna som jag ville, fick det bli så här! Blev 5 fyllda kassa med kläder!!! Faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Kläderna åkte iväg till Humana Sverige och en stor påse med några väskor och kuddar fick gå till Emmaus, känns bra! 30 par byxor hittade jag där inne!? Använder 5 av dom..hehe.. så iallafall 13 par fick åka ner i kassarna. Nu kan garderoben fyllas med massa vår kläder, och absolut mer tröjor, har knappt några. På bilderna är dock endast den ena garderoben med, andra är också rensad, dock inte lika mycket.. mina klänningar är jag rädd om :) (fast lyckades ändå slita mig från 4 st)

 

 

Ciao!



Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback