Annie Mat Bak Vardag

mån.

2010-02-08 @ 18:38:36

Ställde klockan imorse, 7.30, brukar vara den vanliga tiden att gå upp här hemma om jag inte börjar jobba tidigare. Vaknade dock en kart innan kl ringde och var hur pigg som helst.. tänkte gå upp men tvingade mig själv att ligga kvar.. och lyckades somna om efter att kl hade ringt.. jaja.. vaknade 8.15 istället inte katastrof men det är så typiskt för att jag sov lite längre igår. chillade lite på morgonen, kaffe, frukost, disk och läste lite bloggar. Sen bar det av till torup, kändes härligt efter träningen och jag hade samma energi som jag hade 7.15 Efter dusch blev det lunch och senare jobb. Passade på att skriva lite "Mrs J. skärp dig" saker när jag åt... ja nu jävlar!! :) Snabba pussar på kinderna och en blåbärs smootie (med rostade valnötter och lite honung mumma!) Ska för söka peppa C. att följa med på ett "kraft" pass. Visst är det skönt att det är ljusare längre!? inte så mörkt när man lämnar jobb.. gutt! ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback