Annie Mat Bak Vardag

Lördag morgon!

2010-02-20 @ 09:28:39

Känslan av att veta att man är ledig 5 dagar nu är så himla skön!!

I går var en lugn och skön kväll, vaknade 15.00, trodde jag skulle känna mig utvilad men icke! Kände mig som en zombie istället. Efter en dusch blev det bättre.
Blev god middag och skräck/thriller film här hemma. Turistas & morden vid Wolf Creek.. usch vad hemska! Förut var jag en "skäck/thriller/rysare" människa.. men det ändrades snabbt när jag började jobba nätter :) men nångång ibland kan det vara roligt, får bli när jag har gått av nätter och har ett tag tills jag ska jobba dom igen hihi..!
I dag står dop på schemat, trevligt.
Nu kokar det i ägg grytan, dax att ha lördags frukost! Mums!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback