Annie Mat Bak Vardag

ingen myskväll med sis :(

2010-02-17 @ 18:31:48

Skulle igentligen träffa syster yster i kväll, middag och ta igen tid vi inte har haft.. men stackars liten hade blivit sjuk, så det blev inte av :( körde förbi och gick en runda med deras hund sen körde jag och hämta lite film till dom! (och till mig själv, ladda upp med ett par ifall det blir en lugn natt på jobb) Hon är gravid med sitt andra barn, tänk att jag ska bli moster IGEN, vilken lycka! Inte bara hon utan, 2 fina vänner har också bulle i ugnen, så mysigt med alla magar :) Tycker ofta att när det väl är någon som blir med barn, blir JÄTTE många det, typ att det finns vissa epoker i livet då alla är med barn, gifter sig etc. Nope inte denna fröken :) jag håller mig ett tag till! ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback