Annie Mat Bak Vardag

God morgon!

2010-02-28 @ 08:27:33

Söndag, all snö håller på att smälta bort & hoppet om vår är inte så långt bort. Fast om exakt 4 veckor går jag igenom packningen för sista gången innan vår resa mot central Amerika börjar!! Blev vaccinerad i fredags, endast 1 spruta (påfyllning av haverix) jag som hade förväntat mig 3 st, men det var bara positivt :) Efter jobb ska jag lägga mig i solariet en stund, känner mig som en riktig blekfis, så det blir nog upp piggande! Sen ikväll är det mys med min underbara pojkvän, det är väl skönt att ha någon att längta efter! Hoppas alla får en bra dag! Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback