Annie Mat Bak Vardag

Buhu..

2010-02-04 @ 18:16:31

Har sovit som en kråka.. 4 timmar kvalitetssömn och 2 timmar hattig sömn som jag tröttnade på och bestämde mig för att ta en stor kudde och täcket till soffan.. gjorde en stor kopp te med honung och citron i, med förhoppningar om att det ska lindra min snuva och krassliga hals. Efter ytterligare 2 timmar i soffan framför otroligt tråkiga serier och tyckte synd om mig själv.. tittar aldrig på tv sådär på dagen annars.. fattar inte dom som gör det.. jag blir så rastlös, men eftersom jag ska jobba i natt igen och känner mig dålig behövde jag sömn (som jag inte fick) iallafall.. efter dom 2 timmarna fick jag ett ryck.. hoppa in i duschen och skrubba mig sen blev det en tur ut i kylan.. hämta lite film till natten och handla till middagen jag och mu ska laga senare! ciao så länge!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback