Annie Mat Bak Vardag

En bruten vänskap to come..

2010-08-06 @ 09:56:51

Kan man förbereda sig för att avsluta ett "förhållande" man haft i 13 år? Dagen kommer att komma men jag vet inte hur jag ska förbereda mig eller om jag kan göra det överhuvud taget..? Jag vill inte ha en ersättare (inte i samma anda iallafall) men tom rummet och tiden som blir måste (det tuffaste med det hela)  jag kunna hantera på rätt sätt så jag inte bestämmer ett nytt möte. Jag vet att där är några som skrattar och tänker "MISSLYCKAS" men jag har ju aldrig brutit kontakten innan så det ska ju bli intressant hur denna "ensamma väg" kommer bli. Förhoppningsvis full av positiva saker :) finns inget annat det kan resultera i. Kanske blir det enklast om jag sätter upp små mål och belöningar? Eller skaffar mig en ny sysselsättning som tar upp tiden som skulle inneburit ett möte med min fiende? How ever... time will tell! Och just nu räknar jag bara dagarna till jag ska ha semester!

Ska bli så himla kul att åka till Rom! På listan står blandannat:
* Colosseum
* Vatikanstaten
* Spanska trappan
* Pantheon
* Fontana di Trevi
* Via Sannio
* Euroma 2
Och naturligtvis kommer det vara olika kyrkor.. vi bor inte så långt ifrån en kyrka som är helgad jungfru Maria ... grundades år 432 ojoj så intressand :) Mr. vi kommer få ont i fötterna ;)
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maki & Kakalin

jaså du skall äntligen prova att sluta RÖKA...

2010-08-06 @ 17:19:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback