Annie Mat Bak Vardag

Så jävla ball!

2009-09-07 @ 10:25:20

Japp, hade riktigt trevligt i lördags, god mat galna tjejer, musik och en jävla massa dans och konstiga uttryck. Tafsar du på mig vha!? Han ska jag sätta. Nu är det bara 20 kr kvar. Ska jag behöva släpa in dig!? JA... Du är fan ful. Näää.. vänta det är du inte alls. Kan jag få ditt nummer till min mamma? Får jag bjuda på ett glas vatten?










Åhhh...hahaha.. och C. ditt uppdrag är trots allt med på bild.. dock inte filmat hahaha...

tack för en super kväll!!!

Ciao!

 

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: K

hihi... du har verkligen fått till sängkammarblicken på första bilden :)

2009-09-07 @ 21:42:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback