Annie Mat Bak Vardag

närmre 30...phu..

2009-09-02 @ 10:46:43

Hell yea! Inget att pusta eller stöna för, idag blir jag 25!!!  närmre 30 är 20.. åker inte på ungdomsbiljett nästa år.. halvvägs till 50.. men åren hittentills har ju innehållet mer saker än många drömmer om och tänkas då framtiden :)

Skulle vara utvilad idag, tänkte jag.. men icke.. var inte isäng förrens halv 3 i natt men inte hjälpte det morgontuppen att sova länge.. får väl trötta ut mig genom att springa lite i skogen och handla present till lillebror som också fyller år i veckan.. han ska firas i dag och jag på hans födelsedag..hehe.. ja så är det när man jobbar.

Nä om man skulle....

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback