Annie Mat Bak Vardag

gud vad jag förtjänar..

2009-09-04 @ 21:56:05

... flera timmars sömn.. har sovit 3 timmar av 48.. är sliten.. familjen och bästisen med familj varit här.. ätit middag och umgåtts... trevligt... känns som att jag har varit i en trans hela dagen.. varit uppe i varv som tusan för att hinna med saker och när sen gästerna kommer kan man knappt varva ner.. men det är ju jag själv som valt dag..eller hur!? Och vad blir det av när man stressar..?.. halv dan blåbärspaj... starkt kaffe..mohehe.. har inte lyckats med nåt bakverk denna veckan..? måste nog ta mig i kragen och bli en riktig bullmamma så det inte blir fler misslyckandes :)

Imorgon blir det dans på borden..yea... ska bli super trevligt! Ska dock hålla mig ifrån tequilan.. men ingen har sagt nåt om das mummel man..hehe...tycker att du ska dyka upp efter 7 snäckan ;) ska inte sitta hemma och smula kexet.. dra på strassen och kom till the hood! åhh.. röd vin i mina nya iittala glas.. loving!

I morgon ska jag även hämta min nya fina klocka...åhhh vad jag älskar den.. från pulsar och är SÅ GRYMT SNYGG!!! blir lite lata timmar hos K. under eftermiddagen och tror jag.. blir kanske en lång runda med hennes "dagbarn"

God natt

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Klin

jadu... bakningen har varit under all kritik i veckan.. du får fixa ett riktigt blommigt förkläde o kladda ner dig ordentligt. tyvärr kommer inte kexet ur paktet ikväll.. du vet vad som händer när jag lämnar min ljuvliga soffa... -katastrof..

2009-09-05 @ 13:49:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback