Annie Mat Bak Vardag

:)

2009-11-07 @ 23:47:37

Jag har ett stort happyface! Är bara så glad, härligt!

Var i Barcelona med min bror, såååå fin stad, alla dessa byggnader, imponerar och berör verkligen mig. När vi var i huvud katedralen blev jag helt salig.. tror jag är en riktigt kyrknörd. Så mäktigt det är!!! Hur mycket affärer som helst, jo jag kommer nog återvända dit en dag, hann inte med allt, men listan blev av checkad.




Sagrada familia i bakgrunden

 

Lunch i la roca villa


Lillebror vid triumfbågen


Shopping





Lite blandade bilder, Sagrada Familia i bakrunden på bild 2, 3: lunch i la roca villa, 4: lillebror vid triumfbågen, 5: shopping :), 6: Casa Bàlto, av Antonia Gaudi.

Nu är det dax att krypa under täcker, tända ljus och läsa lite ur Brida av Coelho. Glöm inte fira era pappisar i morrn!

Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback