Annie Mat Bak Vardag

Stjärnklart.

2009-05-14 @ 03:47:23

Dom sista veckorna har mest innehållit jobb, känns så iallafall. Har haft heldags konferans i tyskland, trevligt! Fick inhandlat en massa vin till sommaren...najs, bästa köpet: Chill outs Rose!

Hade en riktigt mys helg för ett par veckor sen, fick skaka rumpan på fredagen, grillning, spel och vin på lördagen, strand/skogspromenad, lunch, hög mysfaktor på söndagen, och under hela helgen var jag omgiveng av dom bästa människorna, där ibland mr. L. :) me like!

Blir Malta i sommar, längtar till värme och avkoppling, ska bli super! R. bjöd på middag häromdagen och vi hittade det perfekta hotellet i St Julians... längtar!

Just nu är jag så frysen, längtar otroligt mycket till min säng, så gott det ska bli att krypa ner.. är inne på min 23 timme utan sömn.. behöver mitt täcke NU!

Det är stjärnklart ute, och vilket ord kan beskriva bättre hur jag känner, än just STJÄRNKLART.. :)

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

du får blogga lite oftare. Imorrn bokar vi malta resan :)

2009-05-17 @ 15:46:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback