Annie Mat Bak Vardag

Regniga dag.

2009-05-23 @ 08:39:39

Lugn helg på jobbet, tråkigt att det regnar bara, men antar att det behövs.

Veckan varit lugn den med, jobbat på scandic + ordinary jobb. Lånade systerns trädgård och en massa tidningar i torsdags, var ju super väder!! Fick lite färg på mig och en massa energi, senare den dagen hooka jag och C. upp tog en glass i torup och uppdaterade oss, alltid lika trevligt :) på kvällen lagade jag och Mr. middag, lagade till en kladdkaka med mums!!

Är såhimla glad för K. & M. skull, jag vill också ha ett hus och pyssla i en liten trädgård, plantera massa örter och dricka  vin på altanen :) dom kommer få det super bra!!

Nästa helg är det pingsfirande på törringe, klart ni ska dit!?

Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback