Annie Mat Bak Vardag

Mån.

2009-05-18 @ 09:46:15

Helgen har gått, och det har varit en riktigt lugn helg. Var rätt slut i fredags, sov 4 timmar och hade inte energi till något, hade en inre stress för att jag var ledig och ville göra nåt men ibland vill inte kroppen detsamma. Blev myskväll och tidigt i säng :)
Lördagen var lika lugn, på kvällen var jag och mr. bjudna på middag, grillning och eurovison final :) trevligt!
I går åkte jag till skäralid och vandradre till kopparhatten med min söt kusin och hennes Rickard, mycket trevligt, fint väder och great natur! visste ni att en del av Ronja Rövardotter är inspelad vid kopparhatten..!? hehe.. det kallar jag bildad :p Senare åkte vi till Klippan och åt på grekisk restaurang, mums!  vägen hem blev hög musik, mesta del Jimmy Cliff, (sommarmusik :) och en sväng till söt syster, hon ville jag skulle pröva några yoga övningar som hon gör..hmm.. var inte lika skönt att göra det på sten golv kanske..?
Alfapet och te mys på kvällen, jag är inte speciellt bra på ord..:(

Idag ska jag äntligen få mina däck bytade, träffa grisen och se när min lillebror har spelning!

Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

iiihhhhh wunderbart!!! imorrn imorrn imorrn... tele dejt... Längtar till den 15.... iiiihhh igeeeen

2009-05-19 @ 00:31:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback