Annie Mat Bak Vardag

Go kväll / morgon / natt

2009-05-28 @ 04:26:42

Fåglarna kvittrar som tusan utanför, det är kallt, börjar bli ljust och jag drömmer mig bort till en varm famn, en trygghet som jag vet ligger och sover, men inte här... får vänta ett tag tills jag befinner mig där.

Var hos G.m. i måndags, blir så glad av att se henne så full av liv och glädje, något hon inte har visat på länge!

Köpte en ny inpackning i går, Marilyn från Lush, hela håret luktade saffran medans den var i och verkade, men efteråt fräscht och var super lent!! Kolla in deras produkter: 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                             www.lush.se

Var ute i skogen med katten på lång runda i går med.. synd att det började ösregna!! Tur att vi bara hade ca 1 km kvar till bilen, men hann ändå bli genom våta båda två, sur hund doft och kvavt i bilen hem var inte trevligt, men vi var nöjda.

På lördag blir det dans ute på logen.. hehe.. ska bli trevligt, vet en som är super sugen.. du vet vem du är ;)

Glöm inte fira mamma på söndag, det kommer inte jag iallafall!!!

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback