Annie Mat Bak Vardag

Tiden går såå snabbt

2009-03-27 @ 11:46:43

nu är det snart april.. vad hände med dom senaste månaderna..?

skaffat ett till extra jobb, träffar en helt underbar person,  :) varit i göteborg med min favorit K. jobbat..jobbat.. bokat resa.. bokat en till resa.. en resa blev av bokad.. ska leta en ny :)

reser alltså i väg om 9 dagar, ska bli såå himla kul, och det bästa är den jag åker med :)

Har varit och tränat med C. idag, var himla skönt, sen basta vi och kände oss väldigt fräscha :) ska nog ta en tur till solariet senare, pricken över i:et.

Denna helgen är det bara jobb... mycket tråkigt.. och idag ska jag mest fixa här hemma och göra såna saker man måste.. tvätta, räkningar, bäddarent m.m. blir kanske in och växla pengar sen oxå, men framför allt måste jag försöka sova lite innan jag börjar jobba.. förra gången jag jobba natt och höll mig vaken nästan 30 timmar sov jag  i 12 timmar.. fick ångest och ja det var ingen skön känsla.

ha en skön helg!!!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback