Annie Mat Bak Vardag

hur trött är inte jag..

2009-03-28 @ 05:06:32

sitter man här.. väntar dom sista timmarna innan man får krypa ner under täcket.. ska bli otroligt skönt att sova!

Hade ett långt samtal med K. i går kväll... haha som vi skrattade, finns nog ingen annan människa i världen som får mig att skratta som hon... inte fick vi nåt seriös och vettigt sagt men kul hade vi!!
Pratade även med mr. och även om vi sågs innan jag gick på mitt pass är det lätt att börja längta efter honom.
R. & S. hämtade några saker jag hade med, sötisar :)

Skulle växla igår, men finns tydligen inga ISK här, dom  har slutat köpa in dom... tradigt, jag som är en cash typ. ´

nä, dom sista sakerna ska göras, så tiden rinner nog iväg snabbt... HOPPAS!

kram.

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback