Annie Mat Bak Vardag

sol..

2009-06-17 @ 23:36:49

är det sant..? ska sommaren komma ändå?! dom sista dagarna har man fått förhoppningar om soligadagar på morgonen..men molnen har krypigt framm under förmiddagen och schi fick man.. men IDAG tvärtom..yeah.. hoppas det blir fint väder imorgon isåfall vet jag var jag kommer befinna mig mellan 8-11..solstol, bok och en flaska vatten!

Middag med pappi igår.. var mycket trevligt!! Tog en timme promenad efteråt, sen sov jag gott efter en dusch och några kapitel ur boken.. är mycket bra!

Var ledig mitt på dagen idag och hann med fika hos K. Grisen var där med och fick snällt följa med en runda till stan innan vi åkte tillbaka :) hittade lite fina plagg...vardags & midsommar

längtar..längtar..

sov gott!

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karolin

blää vad tråkigt att gå in här varje dag o förvänta sig nått nytt o spännande. så möts man av samma gamla inlägg som ligger kvar i en evigehet. nä se nu till att komma igång din late hallonsmothie ;) puss

2009-06-22 @ 23:17:38

Postat av: sessy

Ville bara säga farväl en sista gång.

Vi åker nu ju..

Finns på FB om det nu var något, ja du vet det vi pratade om.. "Beställning"



LOve you honey!

2009-06-23 @ 13:35:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback