Annie Mat Bak Vardag

Mån.

2009-06-08 @ 09:41:02

Helgen är över och jag har min lediga dag framför, tror inte jag ska göra så mycket, mest ta det som det kommer och göra lite hushållssysslor.

Önskade att vår morgon stund var längre... snart får man vakna själv i en vecka .. :(

Är så sugen på att inhandla lite skivor:
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Grace
Weezer - Deluxe Edition
RHCP - Stadium Arcadium & By the way
ehh.. det finns en del annat jag också kan tänka mig :)

Måste komma på ett bra upplägg så att jag får igenom en sak till höst.. VILL!!!!

Gud vad jag längtar till Malta... åhhh grisen kan tiden gå lite snabbare!!?!

Och.. midsommar..?!??

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

har du pratat med travelpartner??

det e snart en månad kvar bara, tiden går fort. Snart ligger vi där med paraplydrinkar och njuter!!! Jag längtar med!!! pussss

2009-06-08 @ 13:20:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback