Annie Mat Bak Vardag

Here comes the sun.

2009-06-01 @ 09:50:27

Sista dagarna har verkligen kännts som sommar dagar.. iofs vi är ju inne i Juni så det är väl sommar :) yea!! Får en att längta till sydligare grader, Malta.. grisen... fan vad jag längtar!!!

I fredags hjälpte jag K. med lite städning, vi hade det bra, och nu har dom flyttat till huset, så härligt för dom!! Var tvungen att köra inom en runda igår kväll och kolla in det :) fint!!

I lördags var det grilling och törringe, alltid lika trevligt!

I går var det morsdag, hoppas ni gratta era mammisar, det gjorde jag och mina syskon iallafall :) hemma gjord thaimat och mys. Blev en liten återställare där mitt på dagen, jordgubbsmojito..mums!

Jobb idag och skogsrunda med katten ikväll, sen blir det mys!!!!

I'm learning to fly, but I ain't got wings

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback