Annie Mat Bak Vardag

Godmorgon!

2009-06-27 @ 10:25:18

Var ett tag sen jag skrev så får uppdatera lite!

Midsommar var mycket trevlig! Vi lekte lekar bland annat stafett med en pinne mellan benen skulle man vara snabbast.. jag sög..fast jag får skylla på mina hala strumpebyxor...så det var ju inte så konstigt..hehe.. God mat och trevligt sällskap! Senare kom mr. L hem.. yea!!! Efter snabb hälsning runt bordet gick vi hem till mig och myste hela natten + morgonen därpå, är bra att sakna varandra men 1000 gånger bättre att träffas :)

Hittade min kamera som jag nervöst har varit av med.. PUST! Skickade iväg lite bilder och 2 dagar senare damp dom ner i min brev låda... väldigt smidigt, nåt att rekomendera: postfoto.se beställde med vitram runtom och blev helnöjd, så nu ligger ett fotoalbum och väntar att bli fyllt med minnen!

Har jobbat dom flesta dagar den senaste veckan.. och då jag har varit ledig har jag passat på att umgås med nära och kära. Skulle igentligen till Urshult i går efter jobb.. men blev ändrade planer (ofrivilligt) kände en inre stress att jag var tvungen att göra nåt.. kände inte att jag fick nåt gjort men efter ett "terapi samtal" på kvällen började jag tänka efter lite.. trots allt: jobbade till 12, träffade mr. en stund, var inne i malmö och flängde runt på ikea och harald nyborg och köpte presenter, träffade pappi och pratade sommarplaner, hem tvätta och packa in presenter, träffade syster med familj gav presenter och pratade om kommande dag (dom ska ha kalas idag) körde och handla lite needs, hem fixa tvätten, diska, gjorde mat, passade på att dra över golven i köket och v.rummet innan jag åt, duschade och gjorde mig redo för cosytime. så igentligen hur mycket/lite ska man pressa sig att göra saker för att bli nöjd med en dag..?!? måste lära mig att det är ok att inte alltid "göra nåt" fast man är ledig.

Om 3 veckor ligger jag i solen på Malta.. åhh..längtar.. 

                   

    
Jag & K. på äventyr i götet, feb.


Ett av många vattenfall jag & Mr. såg under vår roadtrip på Island, påsk.

Dax att göra det roligaste i månaden... räkningar! Jippi!


Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Klinen

fan vad vi e vackra :) dax o skapa lite nya minnen snart eller vad säger du? puss

2009-06-28 @ 22:57:57
URL: http://ninjarex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback