Annie Mat Bak Vardag

Fre.

2009-06-12 @ 09:09:30

Efter jobb igår körde jag, lillebror och Mr. in till stan, lillebror ville köpa sista boken i serien "Twilight" och jag hittade en bok jag kan tillfredsställa mig med om kvällarna den kommande veckan, "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini. Handlar om en tjej som tvingas resa till Kabul för att gifta sig med en 30 år äldre man, väl där blir hon nära vän med hans "fru nr. 2" verkar mycket bra.

Gjorde 50 pannkakor på jobb igår...mmmm... tänka sig hur jag luktade...kommer inte göra pannkakor på ett bra tag kan jag säga!

Jätte mysig i går kväll, vi lagade mat, tittade på Taken, var spännande, och åt lite jordgubbar, super mys!

Nån mer än jag som tycker att det är konstigt när banken ringer en efter 5 en fredag kväll och säger: "Hej, du får jätte gärna komma in och hämta en gratis pärm som du kan samla alla din bank papper i"...hmm.. scary.. köper en egen pärm tack!

Nä dusch sen extra timmar på jobb, sen är man ledig i helgen!! SKÖNT! För kommande vecka är inte lika kul...60 timmars arbete..

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

den boken har min mamma... den verkar skit bra!!

2009-06-12 @ 13:33:27

Postat av: sessy

den boken har jag precis beställt, rekommenderad av en från jobbet. ska vara bra tydligen :)

2009-06-12 @ 14:32:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback