Annie Mat Bak Vardag

Början på slutet.

2009-06-29 @ 07:52:18

Ja då börjar en över 60 timmars vecka på jobb.. sen är det semester tider!!!

Var på kalas i lördags, det bjöds på italiensksommar buffé..mums! Senare spelade vi lite kubb och hade jätte trevligt!

Blev en runda till stranden i går på förmiddagen, jag och mammi pratade lite terapi hehe.. och boken fick en given plats i solen. Väl tillbaka till landet la jag mig på spikmatta 20 min..åh mycket skönare denna gången, höll på att somna men påmindes av spikmattan när mitt ansikte rivdes lite skönt på piggarna!
Senare åkte jag och mr. till stan för att pröva på ashtanga yoga..(hihi han hade inget val ;) MEN väl där var det ingen.. suck.. jag som ville så mycket. Blev en runda runt ön och massa mys istället.

Ha en härlig vecka!

Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karolin

hahaha... vilken miss.. men gott med mys =).. puss

2009-06-30 @ 10:51:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback