Annie Mat Bak Vardag

bara till att ta emot.

2009-06-09 @ 20:18:49

Ja, tills jag har en lagom säck full som bara är att kasta i ansiktet när dom minst annar det!! Mohaha..
varför kan inte alla gå in med samma engagemang som man själv vill..?

Träffade O. i går, blev en fika på det blåa caféet i Lomma,har blivit vår lilla "grej", mycket mysigt.. vi har alltid en massa skratt tillsammans.

Söt syster och lilleman kom och åt middag på kvällen, han är rolig den lilla skiten trodde han skulle få hoppa runt naken i min säng.. SÅÅÅÅ sur han blev.. men fick ändå en kram när det var dax för dom att cykla hem.

Senare sov jag gott i soffan/famnen :) började se en bra film "Benjamin buttons otroliga liv" får väl se slutet en annan dag.

På måndag ska vi ha heldagsutflykt med jobb, ska bli hur kul som helst, hoppas det blir fint väder och att inga barn vill leka med sälarna i vattnet :)

Middag med pappi idag, TACOS mmmm... me like! Fick visning av hus som kanske blir pappas, jätte fint lanthus med helgeå som granntomt :) riktigt Leila hus som vi skulle säga!

har inte lagt fram min plan ännu, men har stort stöd sååå... hoppas det går igenom!! (eller rätt inställning..det KOMMER gå igenom)

På söndag ska jag pröva på Ashtanga Yoga.. ska bli spännande, ser frammemot det.

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Men vad är det som händer till höst?!

Är det vad jag tror det är?



Loooove.

2009-06-10 @ 16:42:59
URL: http://sessyklapp.blogg.se/

Postat av: Anonym

Men vad är det som händer till höst?!

Är det vad jag tror det är?



Loooove.

2009-06-10 @ 16:43:07
URL: http://sessyklapp.blogg.se/

Postat av: Karolin

ska du fria... naw... jag tror han säger ja ;)

2009-06-11 @ 09:06:48

Postat av: Renée

hahaha Karolin, snygg kommentar. Tror Ann ska säga de magiska ordet kanske.. Hi hi hi ;)

2009-06-11 @ 20:25:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback