Annie Mat Bak Vardag

40-15=25

2009-06-13 @ 16:28:35

ja.. 25 grader är vad som skiljer mig och mr. imellan...suck! Körde familjen L. till tåget igår kväll..destination VÄRME..själv satte jag mitt snällt i bilen och körde hem i skurarna.

Så mysigt jag och mammi hade igår, drack vin snackade om allt mellan himel och jord, sov där inatt, har aldrig gjort det, var jätte mysigt och det tyckte hon med. Inte lika kul på morgonen när hennes klocka ringer som ett brandlarm genom lägenheten..fick flashback från barndomshemmet.. eftersom hon är VÄLDIGT svår väckt så måste hon ha extrema ljud för att vakna.. fast i mitt gamla hem var det kanske snäppet värre... 4 väckarklockor som ringde ikör på morgonarna.. bra anledning till att flytta hemmifrån tidigt kan jag säga.

Det bjöds på kaffe i trelleborg i för/eftermiddags, pratade inredning..I like... nästa gång ska jag köpa med nåt kuligt att fika på :)

Ikväll ska jag & C. äta lite och ut och dansaloss..destination unknown.. ska bli hur kul som helst!!

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karolin

nädå.. ta mitt kaffe, mina cigg o äpplen.. kanske får ett julkort av dig när den tiden kommer ;)

2009-06-13 @ 23:10:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback