Annie Mat Bak Vardag

:)

2009-01-30 @ 00:10:13

Idag var igentligen min lediga dag, men tog extra i stan, var skönt att komma upp tidigt! måste skärpa mig med det.

Hem och tvätta lite.. har träffat R. idag vi hade det trevligt i stan.. jag var såååå bestämd innan vi åkte in, "I dag ska jag ha med mig en telefon hem!" hmm... det gick ju jävlig bra...det ända jag hade med hem var ett paket tvättmedel och sköljmedel..inte lika kul..

åt middag på favorit stället i Limhamn... Mums!! fast det var lite kallt där inne...brrr.. skulle haft varsin varm filt och en kopp varmchoklad till efterrätt.. men det skulle aldrig hinnas. Handlade lite på Willys.. fick lite nostalgi känslor.. längesen längesen.. när man är på vissa ställen kan man börja tänka på eller se framför sig vissa händelser man har varit med om.. till och med ordagrant vad som sagts.. haha.. det  är lite kul.. i vissa fall.

I morgon är det hard work work.. fast ska först ha fredagfrukost med syster och ta en långrunda!

sov gott!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

nu tycker jag att du ska skärpa dig och skriva lite varje dag i din blogg...

man måste bli uppdaterad ju..

Dålig stil Jensen!

2009-03-18 @ 11:46:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback