Annie Mat Bak Vardag

måndag baby.

2009-08-31 @ 09:11:59

Så var det måndag = ledig dag innehållande shopping!! yea... behöver verkligen uppdatera garderoben, slänga, vika, hänga. Och skor är ju inte fel att ha på fötterna, speciellt inte när det börjar bli ny säsong.. me like.. fast beslutångesten kommer väl fram när man står i affären med 10 par framför näsan..hehe.. tur jag har en vägledare med mig ;)

Denna vecka blir det kalas 4 dagar, hur trevligt som helst! Skillda föräldrar är ju inte så toligt ändå ;) usch.. bara för det kom jag tänka på julen.. nä.. skillda föräldrar är inte kul alls.. bara skoja...hmm... nån som har en plats i soffan på julafton?! jag kan ta med en julskinka .. :)

På tisdag kväll är det rock on i Perstorp..haha.. min underbara S. är helt tokig och jag älskar henne.. kul att hon kommer på lördag!

Poor some sugar on me..yea.. come on and fire me up!

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karolin

din julskinka är alltid välkommen i min soffa :)

2009-09-03 @ 22:17:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback