Annie Mat Bak Vardag

Här och nu.

2009-08-14 @ 09:51:52

Längesen jag skrev.. sen sist har livet varit på topp och botten.. har åkt en bergodalbana som fick stanna nånstans i mittlen där jag hoppa av och tänkte.. "så här ser vägen ut nu, jag får ta den och måste jag klättra på träd för att komma längre upp får jag göra det, eller hoppa fallskärm för att komma ner, ta det som det kommer det blir inte bättre än vad du gör det."

Idag börjar malmöfestivalen, skit vad snabbt tiden går, min tidsuppfattning var att det var en månad dit.. men men. Blir lite tält mys ikväll iallafall.

I morgon ska jag och O. spändera heladagen tillsammans :) åhh... pratade med han i telefon igår: - Ann, jag har film, vi dansa och sjunga hos dig, jag har byggare bob och mora träsk, sen vi äta godis och dansa igen! :) Naw.. liten och helt underbar. Först ska vi till lekhus med några med följande, kul! Sen blir det övernattning hos moster, mys!

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: K

jaaaa.... pizzaaaa... wieee

2009-08-16 @ 21:57:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback