Annie Mat Bak Vardag

Gutten morgen!

2009-04-01 @ 08:17:31

Börjar få lite inre stress.. inte bra, men vi åker snart och det känns som att jag har 1000 saker att göra innan,, men det har jag inte,, tror jag,,
Ska i väg och träna med C. ska bli himla skönt, skulle vilja göra det oftare, men det är så tråkigt att göra det själv ochvi har ju alla olika schema :(
Sen är det jobbe dax.. måste även hinna med ett par samtal och skriva ut lite bokningar.. låter viktigt va!? haha.. jao

Ska hinna med att ha middag med både mammi och pappi, gärna inom stan och handla en present.. sen fyller ju en viss person år på lördag och där måste också inhandlas.hmm... kan inte någon annan göra det?!? känns inte som att man hinner... men men imorgon slutar jag vid 5 så det får bli en snabb runda till stan

Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback