Annie Mat Bak Vardag

trög eftermiddag

2008-10-26 @ 15:31:26

har lediga timmar men orkar inte göra nåt..tvättar iofs men hur ansträngande är det..phu...tradigt... känns som att jag bara vill att tiden ska gå så jag kan jobba färdigt för denna helgen..nu när man har ställt om klockan tycker jag tiden går trögt...ja det beror kankse inte på det.. måste ha nåt & skylla på

I morgon ska jag in till malmö & shoppa lite needs.. hoppas inte det regnar tänkte ta en power walk med så det hade varit skönt att slippa gå i regnet.

nä ska titta lite på fab 5 hur kul nu det är...

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

kan tänka mig att de e tradigt att inte ha ngt att göra nu under dina lediga timmar.. men mys bara!!!!

2008-10-26 @ 16:02:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback