Annie Mat Bak Vardag

Time for work

2008-10-24 @ 06:08:24

Så då var det morgon igen :) lyckades för engångs skull somna i tid i går.. läste lite så ögonen sklle bli trött.. brukar faktiskt hjälpa. Just nu läser jag Häxan från Portobello av  Paulo Coelho.. den är sådär.. måste rekomender lågra av hans böcker i eftermiddag.. MÅNGA bra!!! Gillar verkligen hans sätt att skriva!

I helgen är det chokladfestival i malmö.. jag är lite sugen på att åka in på söndag är ju ledig på eftermiddagen.. mmm choklad!!      

                                                                                                                
                                                                                          mer info hittar ni här:        http://www.malmochokladfestival.se/

Ska jobba på scandic snart och senare på mitt hederliga vanliga jobb.. blir en lång dag.Nu ska jag föna håret i en kvart!!

Ha en fin dag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback