Annie Mat Bak Vardag

Softa kvällar

2008-10-26 @ 07:40:14

Vilka sköna kvällar jag har haft nu fredag & lördag.. träffade som sagt caroline i fredags.. drack te och pratatde om allt..igår var jag i trelleborg och myste till sex and the city filmen och blev bjuden på mat...nice!!

Längtar tills nästa helg då är det fest fredag lördag med lillgrisen...åhhh vi kommer att rocka!!! haha

Idag är det mest jobb, är ledig på eftermiddagen men jobbar morgon och kväll.. ska bli skönt att vara ledig imorgon.

Beställde en bok i förgår.. Låt den rätta komma in.. har haft premiär på film nu ihelgen.. men jag vill läsa boken innan.. är en skräck (tror jag) åhh den verkar skit bra.. se trailern på nätet ni kommer bli sugna!!

Ha en mys söndag!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

Du verkar ha ett bra bibliotek hemma hos dig, får komma och kolla in ditt utbud ;)

2008-10-26 @ 09:54:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback