Annie Mat Bak Vardag

Sista jobbedag

2008-10-30 @ 06:50:57

Gud vad skönt! Jobbar idag sen är jag ledig 4 dagar.. ska bli såå himla skönt..ser framemot det!

Blev inte så mycket kväll igår när jag kom hem.. pratade med lillgrisen sen blev det sängen..trött..skönt att släcka lampan.

Blir ingen middag ikväll..som jag hade hoppats på..synd..men blir en långrunda ikväll ska bli skönt!

Fy fan vad kallt det var igår kväll.. fick skrapa rutorna på bilen innan jag körde hem.. undrar hur vädret är dag?? Enlig smhi ska det ju bli snö i natt.. jag gillar inte snö.. blir bara slask av det.. sen måste jag ta tag i och köpa vinterdäck...dyrt!

Ha en fin dag!!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback