Annie Mat Bak Vardag

ny dag

2008-10-29 @ 08:26:09

När jag vaknade i morse, kände jag mig verkeligen utvilad..såå skönt!! Gick oxå och la mig vid 22 i går ... såå skönt!!

När jag vaknade i morse kände jag verkligen att jag måste sluta hänga fast vid saker som kanske inte finns där..sluta att fundera på saker som kanske inte behöver mina tankar.. den dagen dom behövs så har jag mycket mer att ge om jag inte slösar på dom nu... Jag har inga hinder för att göra saker jag vill göra.. ska jag inte utnytja det då.. ta chanser & risker.. skulle det skita sig nånstans så har jag alltid nåt att falla tillbaka till..
Kan tycka att många är fega..som inte vågar släppa på gränser..man vet vad man har och är rädd att förlora det.. men man vet inte vad man missar om man inte prövar det...

Så då fick mina tankar lite plats oxå..

Ha en uberskön dag!!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback