Annie Mat Bak Vardag

Kaffe & en varm dusch

2008-10-19 @ 07:33:25

Ja, det är iallafall det som får mig och vakna, kaffe och en varm dusch. Var rätt segt att gå upp när klockanringde 6.20 men men efter en liten stund så fick jag mitt morgon ryck, hoppa ur sängen satt på kaffe, satt på duschen, bädda sängen drack en kopp och rökte en ciggarett. Det är så skönt nu när man väl har duschat och har lite tid på sig att göra sig iordning. När jag stod i duschen tänkte jag "tänk den morgonen när man blir väckt av att kaffet är färdigt, duschen är lagom varm och man får världens mysigaste kram med dom små (stora) orden viskandes i örat, god morgon älskling, hoppas du får en bra dag, älskar dig.. ååhh vad jag längtar tills den dagen kommer, sennär man hade duschat färdigt, hade en torktumlad varm handduk omfamnat en.. haha fast det sista hade mest varit lyx :)

Dax att fixa det sista innan bilen åker!!

& godmorgon, hoppas ni får en bra dag!!

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

he he jaa tänk om man kunde få ha de så bra, hade inte varit alls fel :) Hoppas du haft det bra på jobbet! Pusss

2008-10-19 @ 10:56:47

Postat av: Chilsson

Så bra kan man ha det. Inte svårt alls..



Det är såna saker som gör livet värt att leva enligt mig. Att få ta hand om någon och bli ompysslad. Det kommer! Ha de! /Chilsson

2008-10-20 @ 11:42:02
URL: http://chilssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback