Annie Mat Bak Vardag

It's done

2008-10-20 @ 00:55:58

Så då har man lagt ut några nya pinsamma komentarer under kvällens gång...

Först hämtade jag Oliver.. lagade pasta med baconsås..mmm.. det gillade vi båda och hungriga var vi! sen myste vi i soffan och gömde nappar.. det tyckte vi var kul... inombords skakade min kropp av nervösitet för vad som skulle hända senare.

Klockan tickade iväg och det var sängdax för oliver.. hem det bar och för min del att ringa ett samtal. Vilket resulterade i att jag skulle få en gäst om 20 min...skit!!!! jag som knappt kan ta hem vänner utan att stor städa innan... paniken flyr i huvudet.. men försöker ändå koppla bort allt för att kunna vara lugnt..

Gästen kom och vi hade trevliga samtal.. visst jag är blyg.. MYCKET blyg.. men fick till det imellan åt med komentarer som innehöll orden "korvfinger" "saft" "klätterväg" hmmm... jaja.. jag tinnar kanske upp, kommer fler tillfällen..

Nu är det snart sov dax.. ska bli skönt!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

jag tyckte klätterväg var de bästa, jag skrattar fortfarande när jag tänker på de... du e för go =)

2008-10-20 @ 00:58:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback