Annie Mat Bak Vardag

Invigning!

2008-10-18 @ 20:33:59

Så då har man skapat sig en blogg :) trodde jag inte.. men men smittas ju av andra!


Har haft en mycket lugn lördag, var längesen jag bara tog det lugnt en lördag.
Har varit i Trelleborg, blev först en snabb runda i stan.. ååh klart jag hittade nåt jag vill lägga pengar på..

Söt vardagsklänning :) vet när jag ska använda den första gången iallafall!!


Fikade med sötisarna och spelade lite gitar hero.. sorry för att man var lite osocial ett tag :p Fattar inte att man kan fastna så för ett spel.. brukar inte spela men när jag väl har gjort det känns det som man aldrig vill sluta...SJUKT!

Imorgon ska jag först jobba på Scandic... sen lite mental förberedelse..sen passa världens sötaste syster son.. och sen får vi se vad som händer :) uppdatering lär komma

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

får lämna en kommentar till dig ju!!! tjihi

2008-10-18 @ 21:22:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback