Annie Mat Bak Vardag

Go' kväll

2008-10-21 @ 22:52:28

så ett möte blev inställ. pga av mig och min vilja..hoppsam tjosan.

Var på itrim med lillgrisen innan.. fick information om träning m.m.... ja jag är sugen på att börja men behövs ändå lite efter tanke! fundera fundera....

Var på middag hos pappi i kväll.. å det blev vegetarisk lasagne och efterrätt rabarberpaj med vaniljsås... ojoj inte lätt att stå emot var ju tvungen att smaka och ååhh vad gott!!!

Har fallit pladask för en låt som ni bara måste höra och filmen som låten kommer för (ps i love you) är sååå bra!!



sov gott!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

lillgrisen ger 1 av 5 möjliga, inte min stil :(

2008-10-21 @ 23:00:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback