Annie Mat Bak Vardag

Det är bokat!

2008-10-19 @ 14:56:48

Jobbet var rätt tufft idag.. mycket gäster.. tillochmed en kändis (hehe) tobbetrollkarl.. skit vad lååång han var!!
Körde direkt till Trelleborg efter jobb.. hade ju glömt min shoppingbag där igår.. sen var det ju inte fel att bli bjuden på lite kaffe och nybakade cupcakes!!

Innan jag gick upp till fikan, ringde jag samtalet som skulle avgöra om jag skulle lägga mig tidigt eller sent i kväll. Blev det sist nämda..det är bokat.. har fjärilar i magen.. vet inte om det är goda eller onda.. återstår och se!



Körde inom mammi innan jag körde hem, hon var stressad som vanligt men hann med att krama henne och hon önskade mig lycka till :)

Skriver mer i kväll... vet dock inte när ;)

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

iiiihhhhh de kommer gå super bra :) jag ska tänka på dig hela kvällen ;)

2008-10-19 @ 16:27:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback